تولیدی مانتو و کاپشن زنانه ژرکا

بزرگترین تولیدی مانتو و عمده فروشی مانتو و کاپشن زنانه در مشهد ژرکا

تولیدی مانتو و کاپشن زنانه ژرکا

بزرگترین تولیدی مانتو و عمده فروشی مانتو و کاپشن زنانه در مشهد ژرکا

بزرگترین تولیدی مانتو و عمده فروشی مانتو و کاپشن زنانه در مشهد با بیش از چند دهه در صنعت مد و کاپشن فعالیت خود را شروع کرده و توانسته ایم به سراسر ایران و کشور های همسایه صادر کنیم. این یعنی کیفیت مناسب مانتو و کاپشن زنانه همراه با قیمت باور نکردنی .

دنبال کنندگان ۱۰ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
  • ۰
  • ۰

یکی از لباس های که دربین خانم ها محبوب میباشد، مانتو است. به راحتی میتوانید با هر لباس دیگری ست نماید . یک نوع پوشش رسمی ایران به حساب می شود. مانتوها دارای تنوع زیادی میباشند .

ازجمله : مانتو اسپرت،  مانتو اداری، مانتو مجلسی، مانتو جلو باز، مانتو تابستانی، مانتو اداری و...

در این مقاله قصد داریم چند نکته قبل از خرید برای شما مطرح کنیم ، حتما تا آخر این مقاله همراه ما باشید. برای انتخاب یک مانتو اول توجه فرماید،  این مانتو کجا میخواهید استفاده نمایید، و براساس تیپ شخصی و استایل، مانتو خود را انتخاب نماید.

راهنمای خرید مانتو اسپرت

پارچه های متفاوتی برای دوخت مانتو وجود دارد، برخی افراد با توجه به جنس پارچه، مانتو خود را انتخاب میکنند. مثلا عده ای مانتو های که چروک نمیشوند مورد نظرشون است و برخی دیگر مانتو های که پز نشود و...

 

 

مانتو مجلسی

 

انتخاب رنگ مانتو براساس رنگ پوست شما

رنگ، چیزی کاملا نسبی و شخصی میباشد. و همه ما براساس سلیقه شخصی خود؛ انتخاب رنگ لباس را انجام میدهیم. ولی از قوانین و رازهای اسرا آمیز رنگ ها بی اطلاع هستیم، با داشتن این علم میتوانیم زیبای خود را چندین برابر کنیم.

رنگ پوست تیره : اغلب آدم ها که رنگ پوست تیره ای دارند، چشمانی قهوه ای و موهای  سیاه دارند. رنگ های شاد بهتر شما را نشان میدهد و بدترین کار این است که رنگ تیره بپوشید در این خصوص پوستان با لباستان یکی میشود و باعث بهتر دید شدن شما نمیشود.

پیشنهاد ما برای این دسته

رنگ مناسب : صورتی - سفید - خاکی – آبی ملایم – طوسی روشن

رنگ نامناسب : مشکی – قهوه ای  تیره – فیروزه ای – سبز یشمی – قرمز تیره

اگر رنگ پوست شما در این دسته قرار میگیرد از رنگ های کرم تیره خود داری کنید و رنگ های روشن گزینه مناسب تر است. ولی در بعضی از مواقع مانند مراسم های رسمی و یا ختم که باید رنگ تیره بپوشید. ولی سعی کنید در بیشتر مواقع از رنگ ها شاد و روشن استفاده نماید.

 

 

مانتو اسپرت

 

پوست روشن :

اغلب این افراد مو های بلوند و قهوه ای روشن ، با چشمانی آبی ،سبز میباشند. گزینه مناسب  این دسته آدم ها برای پوشیدن مانتو اسپرت از رنگ های تضاد پوستشان استفاده کنند، تا چهره شما را زیبا تر دیده شود.

رنگ مناسب : آبی ملایم ، قهوه ای ، بژ ، آبی سیر و...

رنگ نامناسب : قرمز، صورتی، نارنجی ، زرد ، ارغوانی و سفید

رنگ پوست معمولی

این دسته از نه سفید پوست هستند و نه تیره پوست، اغلب با رنگ مو های معمولی و رنگ چشمان معمولی دارند. این دسته تقریبا تمامی رنگ ها را متوانند بپوشند.

رنگ مناسب : بژ ، آبی، سورمه ای، گندمی ، مشکی ، صورتی

 رنگ نا مناسب : مغز پسته ای ، بنفش ، قهوه ای تیره و قرمز

انواع جنس پارچه مانتویی:

مانتو های کتان :

این نوع مانتو دارای جنس مقاوم و ضخیم هستند، نیاز به اتو کشی ندارد، پارچه کتان مناسب فصل زمستان و پاییز است و گزینه مناسبی میباشند.

مانتو های پنبه ای:

این مانتو ها مناسب فصول گرم سال هستند و باعث جلوگیری از عرق کردن و بو بد میشود. مانتوهای که از جنس پنبه هستند، به راحتی قابل شسته شویی میباشند و به خاطر سبکی و نازکی در روز های گرم سال مورد استفاده قرار میگیرند.

مانتو های پلی استری :

مانتو های پلی استری از الیاف مصنوعی تشکیل شده اند. این پارچه به خاطره مقاومتی که دارد، به راحتی میتوان اتو کرد و به هیچ عنوان چروک نمیشود.

در این مقاله گوشه از مطالب برایتان گرد آوری کرده ایم امیدوارم مورد پسند شما باشد. تولیدی مانتوژرکا تمام تلاش خود را میکند تا بهترین هارو برای شما فراهم آورد.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی