تولیدی مانتو و کاپشن زنانه ژرکا

بزرگترین تولیدی مانتو و عمده فروشی مانتو و کاپشن زنانه در مشهد ژرکا

تولیدی مانتو و کاپشن زنانه ژرکا

بزرگترین تولیدی مانتو و عمده فروشی مانتو و کاپشن زنانه در مشهد ژرکا

بزرگترین تولیدی مانتو و عمده فروشی مانتو و کاپشن زنانه در مشهد با بیش از چند دهه در صنعت مد و کاپشن فعالیت خود را شروع کرده و توانسته ایم به سراسر ایران و کشور های همسایه صادر کنیم. این یعنی کیفیت مناسب مانتو و کاپشن زنانه همراه با قیمت باور نکردنی .

دنبال کنندگان ۱۰ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
  • ۰
  • ۰

کد 1108 مانتو کتی کتان استانبول

امروز آمدیم یک ماتو کتی از جنس کتان استانبل بهتون معرفی کنم. یک از پر فروش ترین مدل ها در تولید مانتو ژرکا بوده ، قبل از برسی یک توضیح کوچکی در مورد مانتو بدم ، مانتو یکی از لباس های پر استفاده خانم ها به حساب میاد که بیشتر مکان ها پوشید میشود. مانتو تاریخچه قدیمی دارد که در مقاله تاریخچه مانتو مفصل توضیح دادیم پس مانتو ها تنوع زیادی دارند.

 

مانتو کتی کتان استانبل

مانتو کتی ترکیبی زیبای برای استفاده کننده القا میکند، پارچه کتان استانبول یکی از پارچه های بسیار مرغوبی میباشد که در کاپشن و شلوار مورد استفاده میگردد.

این مانتو بی نظیر از جنس با کیفیت کتان استانبول دوخته شده که مناسب فصل های سرد سال میباشد. در جلوی این مانتو شیک با 5 دکمه بزرگ دوخته شده که به دو صورت جلو باز و بسته استفاده نمایید. در قسمت  سینه مانتو کتی دارای دو جیب بزرگ که با دکمه میتوان آن را بسته و باز نمود. قد کت 70 سانتی متر و قد آستین 44 سانتی متر و دردو سایز عرضه میشود.

ترکیب رنگبندی سورمه ای و سبز تیره، در قسمت پایین پشت گرد و برای دوستان که میخواهند متفاوت یاشند در بین دوستان و آشنایان خوش بدرخشید.

    

تولیدی مانتو ژرکا

 

  • ۹۹/۱۰/۱۱
  • mantojerka.com

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی