تولیدی مانتو و کاپشن زنانه ژرکا

بزرگترین تولیدی مانتو و عمده فروشی مانتو و کاپشن زنانه در مشهد ژرکا

تولیدی مانتو و کاپشن زنانه ژرکا

بزرگترین تولیدی مانتو و عمده فروشی مانتو و کاپشن زنانه در مشهد ژرکا

بزرگترین تولیدی مانتو و عمده فروشی مانتو و کاپشن زنانه در مشهد با بیش از چند دهه در صنعت مد و کاپشن فعالیت خود را شروع کرده و توانسته ایم به سراسر ایران و کشور های همسایه صادر کنیم. این یعنی کیفیت مناسب مانتو و کاپشن زنانه همراه با قیمت باور نکردنی .

دنبال کنندگان ۱۰ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

۱ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۱
  • ۰

عمده فروشی و تولید عمده مانتو

تولیدی عمده مانتو یکی از مشاغل ایست، که با کمترین موانع میتوانید درآن فعالیت کنید،با یک چرخ ساده و انتخاب یک الگو، مدل خود را بدوزید و در کانال و اینستگرام خود بفروش رسانید. اگر تمایل داشته باشید، میتوانید با برندهای بزرگ در صنعت تولیدی مانتو همکاری کنید،حلقه ای از زنجیره ای  در تولید آنها باشید، و به صورت بیرون سپاری محصولات آن برند را بدوزید و کارمزدی دریافت کنید.

 

تولیدی عمده مانتو

اگر تمایل به ایجاد کارخانه صنعتی و ثبت برند، باید با یک سرمایه میلیاردی وارد این حرفه شوید، و حداقل با20پرسنل شروع کنید، و به جنگ برندهای بزرگ بروید.

پس ورود به این صنعت بستگی به میزان سرمایه و ایده شما دارد، در این مقاله کمک میکنیم، تا هدف و ایدهایتان را سامان دهی کنید، تا بتوانید بهترین سرمایه گذاری داشته باشید.

سرمایه لازم برای را اندازی یک تولیدعمده مانتو:

سرمایه لازم برای ورود به عصر تولید مانتو، نیاز به آمادگی برای مواجه با مشکلات بسیار دارید. از جمله بزرگترین مشکل در راه اندازی یک تولیدی مانتو، پیدا کردن مکان مناسب است، که بیشتر سرمایه تان را درگیر میکند.اگربا 20 یا 30 پرسنل میخواهید شروع کنید،حداقل500میلیون نیاز دارید، تا بتوانید شروع کنید. ولی این عدد بستگی به عوامل که در تولیدی شما دارد، باعث کم و زیاد شدن سرمایه تان میشود، برای تایین سرمایه راه اندازی تولیدی مانتو لطفا به سوالات زیر پاسخ دهید؟

 

در چه زمینه ای پوشاک زنانه میخواهید فعالیت کنید؟

برای تولید هر محصول پوشاک نیاز به تخصص و تجهیزات متناسب دارد ، در صنعت کت و دامن نیاز به اتو و دستگاه های تخصصی است، که در تولید شال نیاز به آن دستگاه ندارید.پس به تصمیم شما برمیگردد، که در چه زمینه ای میخواین فعالیت کنید، با چقدر سرمایه شروع کنید.

تولیدی که میخواهید تاسیس کنید در چه شاخه ای ازپوشاک زنانه مربوط میشود؟

اگر بخواهید تولیدی مانتو و عمده فروشی راه اندازی کنید ، در اول راه نیاز به تجربه در زمینه تولید و فروش دارید، اگر بخواهید تولیدی متنوع داشته باشید ، نیاز به مکان برای راه اندازی دفتر دارید، باید اصول فروش رو بلد باشید، نیاز به سرمایه بالای دارد، ولی توصیعه ما به شما این است که در اول راه سرمایه تان را به صورت پله ای و مرحله ای وارد کسب و کارتان کنید، با صبر و تلاش به مرور زمان پیشرفت کنید.

برای ورود به تولیدی مانتو نیاز به تجربه بالای دارید، به شما پیشنهاد میکنیم، از فروشندگی شروع کنید تا تجربه لازمه را به دست آورید، با سرمایه متوسطی میتوانید وارد این صنعت مانتو شوید، چون داشتن یک تولیدی نیاز به شناخت بازار هدف و خرید مناسب (پارچه و...) با کیفیت میباشد.

حجم تولید مانتو شما چقدر است؟

تمام عوامل بستگی به شما دارد، که چقدر سرمایه دارید و پس از اخذ هزینه های شامل خرید (چرخ ، اتو ، میزبرش و...) لازمه کارتان است،به این مسئله توجه کنید که عرضه و تقاضا رعایت کنید، یعنی تولیدتان را متناسب با فروش پیش بینی شده از بازار انجام دهید.

 

مراحل کار تولیدی مانتو:

اگر مراحل کار تولیدی مانتو را لیست کنیم به شرح زیر است

مرحله اول تولیدی تهیه و خرید مواد اولیه شامل پارچه، دکمه، زیب و.. میباشد، سرمایه اصلی در گردش یک تولیدی به میزان پارچه ایست، که انبارتان است،تا بتوانید بهترین محصول تولید نمایید، و با قیمت مناسب به بازار عرضه نمایید.

مرحله دوم تولید مانتو، در این قسمت باید پارچه های که خریداره شده به دست برش کار بدید تا برش بزند و آماده برای دوخت شود، که قبل از برش، طراحان باید مدلی و طرح آماده کنند، تا به دست برشکار برسد و یک نمونه اولیه تولید شود، اگر مناسب باشد به برش انبوه میرسد. بعد از برش، خط تولید وظیفه دوخت را دارند، مرحله بعد به انبار انتقال پیدا میکند، تا آماده فروش محصول و شمارش کالاها انجام شود. ثبت در سیستم حسابداری میشود و آماده برای عرضه در سطح شهر و فروشگاه ها.

 

  • mantojerka.com