تولیدی مانتو و کاپشن زنانه ژرکا

بزرگترین تولیدی مانتو و عمده فروشی مانتو و کاپشن زنانه در مشهد ژرکا

تولیدی مانتو و کاپشن زنانه ژرکا

بزرگترین تولیدی مانتو و عمده فروشی مانتو و کاپشن زنانه در مشهد ژرکا

بزرگترین تولیدی مانتو و عمده فروشی مانتو و کاپشن زنانه در مشهد با بیش از چند دهه در صنعت مد و کاپشن فعالیت خود را شروع کرده و توانسته ایم به سراسر ایران و کشور های همسایه صادر کنیم. این یعنی کیفیت مناسب مانتو و کاپشن زنانه همراه با قیمت باور نکردنی .

دنبال کنندگان ۱۰ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

تولیدی عمده مانتو و کاپشن زنانه ژرکا

تولیدی عمده مانتو و کاپشن زنانه ژرکا با سابقه چند دهه در زمینه خیاطی توانسته محصول با کیفیت و مرغوبی به دست خریداران عمده و مشتریان روانه بازار کند .مدیران این مجموعه نوع آور از سال 1372 در ذهن خود دنبال ثبت یک برند برتر لباس و پوشاک در کنار کیفیت چشم گیر و داشتن قیمت مناسب بودن که بتوانند نیاز لباس از خارج مرز ها قطع و یا ک مرنگ کنند. و با پشتکار فروان شبانه روزی توانسته ایم برند باشگوهی به نام برند ژرکا ثبت کنیم و به صورت حرفه ای در صنعت مد و فشن پوشاک زنانه تکتاز باشیم.

تجربه برند ژرکا به ما این امکان داد که بتوانیم خیلی زود رهبر بازار شرق ایران شویم و با کسترش تولیدی عمده مانتو اقدام به باز کردن شعبه و نمایندگی ها کردیم و به صورت قدرمتند در فضای مجازی فعالیت خودمان را شروع کردیم و خداروشکر میکنیم توانستیم با تولید ملی و ایجاد اشتغال برای جوانان انجام دادیم.

 

ایدی اینستاگرام: @manto_jerka

تلفن تماس: 09152020208

تلفن دفتر پخش: 05133380186

 

تافته جدا برایتان بافته ایم